Logi sisse / Registreeru

Chilli klienditugi ja korduvad küsimused

Voucherid

Voucher ei ole minuni jõudnud

Kui soetatud voucher ei ole Sinuni teed leidnud (e-posti või SMSi teel) või oled selle kogemata kustutanud, siis külasta palun meie voucherite iseteeninduse lehekülge, kus saad igas olukorras ja igal ajal oma voucherid taastada.

Pahatihti võib juhtuda, et voucher poeb peitu rämpsposti hulka (spam) või ei mahu Sinu postkasti sootuks (hot.ee / mail.ee / mail.ru / yandex.ru)

Kui Sul on Gmaili aadress, siis võib olla voucher peidus pakkumiste (promotions) vahelehel. Selleks, et tulevikus Chilli voucherid kaduma ei läheks, soovitame hiirega haarata Chilli kirjast kinni ja lohistada see pakkumiste (promotions) alt peamisele (primary) vahelehele.

Soovin voucheri tagastada ja raha tagasi saada

Kõikidele Chilli Internetikeskkonnast ostetud kaupadele (sh toodetele ja voucheritele) kehtib 14-päevane tagastusõigus. Erandiks on voucherid, mis kehtisid mõne teatud ürituse raames.

Kui soovid toote või voucheri tagastada ja raha tagasi saada, saada palun meie infomeilile (info@chilli.ee) vabas vormis avaldus voucheri tagastamiseks. Märgi ära ostja nimi, voucheri number ja tagastamise põhjus (ei ole nõutav, kuid aitab meil tõsta oma teenuse kvaliteeti).

Raha tagastatakse maksja pangakontole 7 päeva jooksul pärast meie kinnitust.

Soovid firmale arvet?

Teenuste puhul väljastab arve vastav teenusepakkuja. Kaupade puhul pöörduge palun Chilli klienditeeninduse poole: info@chilli.ee

Toodete kättesaamine

Internetist ostetud kaubale järeletulemine Chilli esinduspoodi

Chilli esinduspoed asuvad Mustika Kaubanduskeskuses (info) ja Sikupilli Kaubanduskeskuses (info).

Kas saan Chilli Internetiportaalis makstud kaubale kohe järgi minna?

Jah, enamasti on kaup alati Chilli esinduspoes kohe olemas ja ootab Sind. Enne ostu sooritamist jälgi palun kampaanias või voucheril kindlasti kahte asja:

1) Kas sinu soovitud Chilli esinduspoes on antud toode saadaval? (vastav info on kampaania tingimustes ja ostukorvis)

2) Kas kaubale saab kohe järele tulla? (kirjas kampaania tingimustes)

Kauba tellimine SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati

Peaaegu kõiki kaupasid saab tellida nii SmartPOST kui ka Omniva pakiautomaadi vahendusel üle Eesti. Vali sobiv pakiautomaadi asukoht enne tehingu vormistamist ostukorvis.

Pakiautomaadi vahendusel tellitud kaup jõuab Sinuni hiljemalt 7 päeva jooksul alates maksmisest. (v.a juhul, kui kauba väljastus algab hiljem ja selle kohta on eraldi info kampaanias enne ostu saadaval)

Kas Chilli esinduspoodides kohapeal saab kaupa soetada?

Jah saab. Kohapeal saab kaubaga tutvuda enne ostmist ja tasuda saab nii sularahas kui ka pangakaardiga. Chilli esinduspood on täiesti tavalise kontseptsiooniga pood nagu iga teine.

Kas Chilli esinduspoodides erineb kaubavalik Internetis pakutavast?

Enamasti kehtib reegel, et see, mida saab osta internetist, on ka esinduspoes saadaval, ja vastupidi.

Jälgi märgistust konkreetses kampaanias. Kampaanias on paremal servas eraldi välja toodud, millistes Chilli esinduspoodides antud kaup saadaval on.

Kauba tagastamine

Tellitud kauba tagastamine SmartPOSTi või Omniva vahendusel

Juhul kui tellitud kaup ei vastanud ootustele, see on kasutamata ja rikkumata originaalpakendis, saab selle meile tagastada 14-päeva jooksul alates kättesaamisest.

Selle jaoks võta palun ühendust meie klienditoega (info@chilli.ee), kes edastab kauba tagastamiseks pakiautomaadi uksekoodi.

Kui kaup on meieni tagasi jõudnud, siis läbib see kiire kontrolli veendumaks, et toode on kasutamata ja rikkumata originaalpakendis. Kui kõik on korras, siis tagastatakse raha 7 päeva jooksul alates paki tagasi jõudmisest.

Garantii ja pretensioonid

Kui tootel esines garantiiaja jooksul puuduseid, mis peaksid kuuluma garantii alla, siis võta palun meie klienditoega ühendust (info@chilli.ee) edasiste juhiste saamiseks.

Pärast kauba saabumist edastame selle kaupmehele, kes teostab kaubale ekspertiisi. Pärast ekspertiisitulemuste kättesaamist võtab Chilli klienditugi Sinuga ühendust.

Juhime tähelepanu, et Chilli vahendab eri kaupmeeste tooteid, mistõttu ei saa Chilli ise ekspertiisi juhtida. Kaupmehe tehtav ekspertiis võib aega võtta maksimaalselt ühe kuu.

Millist kaupa ei saa tagastada?

Juhime tähelepanu, et teatud kaubagruppide puhul ei ole Chillil vahendajana õigust kaupa tagasi võtta. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada nagu näiteks pakendist välja võetud aluspesu (hügieenilistel põhjustel) ja kosmeetika.

14-päevast taganemisõigust reguleerib VÕS § 53 lg 4.

Kas esinduspoest kohapealt ostetud kaubale kehtib tagastusõigus?

Kahjuks ei saa kohapealt soetatud kaupasid tagastada. Palume veenduda enne ostu sooritamist, et toode on sobilik ja vastab vajadustele.

Chilli uudiskiri

Mis on Chilli uudiskiri?

Chilli uudiskiri kutsub Sind huvitavale rännakule, nautimaks Chilli elustiili!

Kõik kaubad, mida vajad koju, tööle, selga, jalga või kingituseks, on meie tootevalikus olemas. Mitmed restoranid, spaad, vaba aja veetmise võimalused teevad Sinu elu huvitavamaks, reisid muudavad Sinu puhkuseplaanid muretuks. See ongi Chilli elustiil!

Meie meeskond paneb igapäevaselt kokku parimate pakkumiste valiku, et sooduspakkumiste virrvarris juhtida tähelepanu vaid tõeliselt headele pakkumistele.

Korraldame erinevaid auhinnamänge ja loosimisi uudiskirja tellijate vahel ning aeg-ajalt edastame üllatusi ja sooduskoode, et Chilli elustiili nautimine oleks veelgi soodsam ja lahedam!

Soovin liituda Chilli uudiskirjaga

Uudiskirjaga saad liituda portaali alumises osas. Sisesta oma e-post ja klõpsa "Liitu" nuppu.

Kui Sa ühel hetkel enam ei soovi Chilli uudiskirju, siis saad sellest lihtsalt loobuda. Ka meile ei meeldi soovimatu reklaam!

Soovin ennast uudiskirja nimekirjast eemaldada

Iga uudiskirja alumises osas on eraldi viide, millele klõpsates saad end uudiskirja saajate andmebaasist kohe eemaldada.

Samuti on võimalik meie uudiskirjale vastates (reply) paluda ennast nimekirjast eemaldada või lasta end eemaldada meie klienditoe e-posti kaudu või telefoni teel.

Ka meile ei meeldi soovimatu reklaam!

Ei leidnud oma küsimusele vastust?

Esinduspoed

Mustika keskus

A.H.Tammsaare tee 116, Tallinn
E-L 10.00–20.00, P 10.00–18.00
Kaart ja tutvustus

Sikupilli keskus

Tartu maantee 87, 11412 Tallinn
E-L 10.00–20.00, P 10.00–18.00
Kaart ja tutvustus

Pärnu, Kaubamajakas

Papiniidu 8/10, 80010 Pärnu
E-P: 10:00-20:00
Kaart ja tutvustus